Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bonafide
Nowy
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:42, 22 Kwi 2008 Temat postu: Debugi na Draculach |
|
|
Pisałem już do GM Kamil ale zostałem ostentacyjnie olany więc napiszę tu.
Na draculach notorycznie występują debugi co praktycznie uniemożliwia expienie tam.
Może i nie jestem specjalistą od tego typu spraw, jednak grałem na wielu otsach i wiem, że jedną z przyczyn debugów jest zbyt wielkie zagęszczenie mobów (dracule intensywnie summonują mumie, necro a necro ghule)
i jeśli dwa potworki jednocześnie walną gracza wtedy prawdopodobieństwo debuga wzrasta.
Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby zmniejszenie respa dracul do 1 na korytarz, lub przerobienie potwora aby nie summonowały tam tak wielu potworków.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ravas
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:13, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki, zajme się tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapulta
Średni Zaawansowany
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Slaska ;D
|
Wysłany: Pon 13:44, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja sie nie zgadzam na takie cos 1 dracula na pokoj?? wtedy nei bedzie gdzie expic lepiej tak jak mowil Bonafide zeby wykasowac z draculi zeby nie robila summona tego necro i ma racje bo przez to sa debugi no i czsami sie moze zdazyc w map edytorze ale to czasami ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|